Saturday, February 28, 2009

Mendaki dan DiPuncak Gua Bama



Pengkaji seperti Sdr Mohd Shafeea Leman,2001 ketika berada dipuncak Guabama menulis " bagi mereka yang meminati puncak-puncak tajam pelbagai bentuk, pendakian dipuncak Gua Bama pasti menakjubkan, dipuncak ini juga terdapat pelbagai bentuk lubang dan jurang dalam yang tidak siapa dapat menduganya".Kami yang pernah naik kepuncaknya tidak dapat menjelaskan betapa indahnya puncak GuaBama.Gambar saya paparkan bersama Abang Isa,Cikgu Suha, Salmah Salim dan saya (dibelakang sekali) berada dipuncak GuaBama.

2 comments:

Anonymous said...

Assalamu alaikum minu.apa kabar ? abang isa baru terjumpa dgn blog Minu.Tahniah diatas paparan di dlm sungai batu de relong ,Tapi ngapa gambar kita atas gua bama itu senget?
Tentang cikgu Hassan anak Lebai madun itu memang ada . Di kampong namanya Mail ,adik Munah di ulu jempul .Dia mengajar di Jengka 12 kini telah meninggal dunia.
Sekian dulu,jumpa lagi.

Anonymous said...

salam,
abg minun, saya baru jumpa blog abg. seronok membaca catatan-catatan abg. saya sedang menyiapkan website peribadi saya bernama anakrelong. catatan abg ini akan dijadikan pedoman dan panduan dalam menyiapkan website tersebut. mungkin saya akan menggunakan bahan catatan abg untuk website itu nanti.
sekian jumpa lagi ....

abg boleh hubungi saya di nasri_1959@yahoo.com.my atau mnosri@gmail.com