Friday, February 27, 2009

Gambar Kenangan DiSMART


4 comments:

Teo Wei Sing said...

Dr. Aminuddin,

Maaf kerana lambat melayari blog Dr kerana agak sibuk dengan tugas rasmi dan tidak rasmi. Segalanya datangnya secara tiba-tiba, hanya sempat mencuri masa untuk meninggalkan komen kepada Dr.

Berkenaan dengan buku saya yang sukar dicari, sudah tentu bukan kerana terlalu hot sampai habis dijual, mungkin kerana terlalu tak famous sampai penjual tak kenal saya. Hahaha... Maafkan saya Dr.

Segala-galanya senang sahaja, lebih baik dengan rasa rendah diri, saya memohon jasa baik Dr untuk meng-e-melkan butiran nombor telefon dan alamat rumah ke e-mel saya di (teoweising82@hotmail.com). Kemudian, kami berurusan melalui perbualan dan pengeposan.

Saya berasal dari Kuantan, Pahang, dilahirkan di Hospital Besar Kuantan (kini Hospital Tengku Ampuan Afzan), bersekolah di SMART juga ketika tingkatan enam pada tahun 2000-2001. Kemudian, melanjutkan pelajaran ke UPM pada tahun 2002. Maknanya, dengan rasa rendah diri saya mengaku bahawa saya seorang fresh graduate yang baru menjejak kaki dalam alam pekerjaan dan dunia sastera Melayu.

Teo

Dr. Aminudin Abdul Karim said...

sdr teo, sdr tak perlu merendah diri kerana kita mesti berani kehadapan, dulupun saya seorang yang amat pemalu oleh kawan semasa kecil .namun kita perlu teransang dengan dunia yang amat mencabar dan kadang agak raku ini, anggaplah dunia dunia kesusteraan ini satu padang tempat bermain dan meluahkan perasaan dan kadang-kadang kita terharu dengan tepukan penonton yang menyaksian kita.Inilah satu pendekatan yang kalau kita lihat dalam teori komunikasi dipanggil relevant theory.Sdr boleh mengantar email kapada saya iaitu aminrelong@yahoo.com.my atau aminsgbatu@gmail.com.

Aminudin

abdullahjones said...

assalamualaikoum Dr. Saya ingin menjemput tuan menulis di blog saya. Hubungi saya di jonesabdullah@yahoo.co.uk.
wassalam

Dr. Aminudin Abdul Karim said...

sdr Abdullahjones, terimakasih diatas jemputan saudara ,insallah saya usahakan.Cikgu saya diLipis ,Baharudin telah mengantung berus lukisannya ,saya terkilan.

Aminudin