Sunday, July 24, 2011

Sempena Penerima Ijazah Kehormat Ph.D Dari Universiti Cosmopolitan


Saya mengucapkan syukur diatas tulisan-tulisan saya baik yang berupa buku dan blog, saya dihargai oleh Universiti Cosmopolitan, Missiouri, USA untuk menerima Ijazah Kehormat Ph.D dalam bidang Komunikasi dan Maklumat.Sempena penerimaan ijazah tersebut saya akan menyampaikan ucapan yang berjudul " De Relong A Pictorial History " yang mana saya dedikasikan kepada kampung kesayangan saya iaitu Kampung Relong,Kuala Lipis.Dalam teks itu akan saya paparkan foto-foto zaman saya bebudak dan foto-foto yang saya kira antik.Diantaranya ialah gambar Sekolah Relong yang menjadi latarbelakang pengambaran kumpulan ayah saya Haji Abdul Karim Ali dan kawan-kawan beliau dimasa muda misalnya Ustad Idris,Pakandak Dahan, adik ayah saya Haji Husin Ali,Pakangah Hashim (Datok Hashim),Pakcu Zakaria Derani dan lain-lain.

Sekian, terima kasih atas sokongan anda sekelian.

Dr Aminudin

No comments: